resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Rehab!

Publicerad 2013-09-01 12:37:51 i Allmänt

Rehabträningen går över förväntan och det känns verkligen att den gör nytta.
Nu ska jag till sjukgymnasten igen på tisdag och det ska bli spännande, jag hoppas verkligen att jag kommer få löpa lätt till veckan. Jag känner faktiskt ingen större oro för Lidingöloppet, visst det är tre mil men jag är helt inställd på att det ska bli en start. Sedan kommer det nog inte bli något superbra resultat men i mål ska jag och det är det som räknas.
Jag kommer även här på bloggen presentera min träningsdagbok och visa passen som jag utför. Så här ser den ut för närvarande:
 
Träningsdagbok på jogg
 
Ha en fortsatt skön helg vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela