resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

På´t igen

Publicerad 2013-10-01 10:45:04 i Allmänt

Två dagar efter Lidingöloppet och man börjar fundera på om säsongen är slut om man sa börja fokusera på 2014. Alltså det hade varit jäkligt kul med ett lopp till var tanken igår kväll.
Jag satt och försökte hitta något trevligt lopp men det är inte lika lätt nu vid denna tiden på året som det är på vårkanten. Men efter lite sökande hittade jag ett lopp som passade utmärkt Bulltofta Brutal 27/10 ett terrängopp även detta. Beskrivningen på banan lyder: "Bansträckning på 7km, 90% terräng, 10%stig, gräs eller grusgång, ca 100 meter i grund bäck att forcera, simkunnighet är INTE ett krav, 110% underbar naturupplevelse"
Ett sådant lopp kan man ju bara inte missa. Jag hade tänkt mig att försöka hitta ett stadslopp på antingen 5 eller 10 km men det får bli detta och det ska bli fantastiskt kul.
När detta är avklarat så har det blivit 8 lopp denna säsongen vilket jag är otroligt nöjd med under min "första" säsong som löpare. Till nästa år ligger redan fyra anmälningar inne Seedningslopp till gbg varvet, springtime, gbg varvet och Helsingborg Marathon.
 
Nästa år kommer bli otroligt kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela