resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Allvar

Publicerad 2013-09-18 17:09:16 i Allmänt

Nu börjar det kännas att Lidingö är nära. Startbeviset har anlänt och det är noga genomläst. Förberdelserna är fullt igång framför allt mentalt och jag börjar bli sjukt taggad, övertaggad? Nä jag går in i detta med full respekt för den grymma banan. Min skada känns mer som att den är utläkt, har dock känt en stelhet i låret men ingen värk. Igår var jag ute och tog en liten runda på 2,5km i väldigt lugnt tempo, det kändes riktigt bra!
Så nu blir det några lugna rundor så benen kommer igång, så nu behöver jag all pepp jag kan få!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela