resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Motivation

Publicerad 2013-11-07 10:24:09 i Allmänt

Just nu är det dåligt med träning. Det är inte för att jag inte vill utan mest för att jag inte har någon som helst motivation. Låret glr sig lite påmint samt att min sätesmuskel strular ganska ordentligt, jag har inga problem direkt när jag springer men eftetåt kan det kännas rejält. Ska idag kontakta min sjukgymnast så det blir ordning på grejerna. En sak till som tar mycket tid är vårt första IVF försök. Det är mycket tankar kring dwt och det tar mycket tid med alla resor till RMC på lördag ska vi dit för att återföra det befruktade ägget. Men det känns som vilan är nödvändig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela