resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Så jävla skönt

Publicerad 2013-09-24 18:01:52 i Allmänt

Då var sista besöket hos sjukgymnasten avklarat. Hon sa att allt såg jättebra ut och vi har tejpat om låret inför lördag nu. Dock fick jag mig ett varningens finger om att det finns en ganska stor risk att det kommer gå upp igen, jag är fullkomligt medveten om att det kan göra det och jag blir nästan förvånad om det inte gör det. Jag har precis varit ute på en lite längre runda (här finner ni rundan i sin helhet) 8km blev det + 4km PW med hunden före, tanken med detta löpet var att jag skulle få upp tävlingstempo i benen och det klarade jag av, tempo är nog det jag tappat mest under mitt skade uppehåll.
 
Men på lördag är det inte tempot som är det viktigaste för mig, det viktigaste är att ta mig i mål och förhoppningsvis göra det hel. Men att stå där utmattad, trött, slut med värk i hela kroppen kommer få mig att känna mig som en vinnare!
 
Alla som läser och ska springa på lördag till er säger jag: LYCKA TILL och fuck off nu kör vi :)

Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2013-09-24 18:49:45

Som sagt Fuck Off Nu Kör Vi.

Ska ut ikväll o känna lite på formen efter förkylningen ja haft sista 1,5 veckan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela