resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Test

Publicerad 2013-10-10 12:30:30 i Allmänt

Körde idag ett pass på 5km, jag lovade mig själv före att det ska inte bli mer hur bra det än känns. Tog det mycket lugnt i början för att sista tre försöka få tempo igen, jag har känt sista tiden att tempot har fallerat mycket pga mitt skadeuppehåll. Löpet kändes bättre än väntat, kände inget av låret alls trots att jag lyckades pressa mig en bit under 5 minuter km. Det ska bli kul att se hur det känns nu när man kallnar lite i kroppen.
 
Nu kommer jag hålla ett par dagars vila, eventuellt blir det en kortare  runda på lördag! Ska vara noga med vilan nu tills jag inte har några som helst känningar i låret längre.
Jag har verkligen fått en knäpp på näsan av denna skadan att vila lönar sig, vila bygger upp. Även om det är tråkigt så är det nödvändigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela