resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Friskförklarad?

Publicerad 2013-09-23 19:57:06 i Allmänt

Jag hoppas att jag blir det i morgon. Igår var jag ute på en runda om dryga 5km i klassiskt skånskt höst väder, vilket vill säga att halva sträckan gick i kraftig motvind. Det var även första rundan som jag sprang otejpad och allt gick planenligt tror jag har kommit rätt på det inför lördagens prövning.
 
Imorgon är det återigen dags för ett besök hos sjukgymnasten på AktivFysio och jag hoppas verkligen innerligt att hon nämner ordet som rubriken heter.
Var lite sugen på att köra in till Helsingborg ikväll och köra ett pass med Helsingborg Running Club men jag tog mitt förnuft till fånga och beslutade att det får vänta, jag förbereder mig på min insprungna väg..
 
Återkommer i morgon med rapport från sjukgymnasten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela