resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Musikhjälpen

Publicerad 2013-12-12 14:02:18 i Allmänt

Denna vecka har jag tagit dom första löpstegen på länge. I och med detta väcker jag liv i bloggen igen.
Måndags körde jag ett pass med Helsingborg Running Club, en runda som gick förbi glasburen i Helsingborg där grabbarna från Helsingborg Marathon befinner sig under veckan, sedan fortsatte vi runt stan.
I tisdags var jag och coach Markus inne i buren och sprang för musikhjälpen med mig hade jag ett bidrag på 1213:- som jag överlämnade.
Idag var jag åter inne i buren och sprang 8km...känslan av att kunna bidra är så skön. Jag köpte mig en tröja idag som kommer användas flitigt under året som kommer.









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela