resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Äntligen

Publicerad 2013-09-19 21:44:16 i Allmänt

Idag har varit en ledig dag, och det har verkligen gått i snigelfart men fått en hel del gjort ändå här hemma. Känner att jag börjar varva ner ordentligt inför stundande semester och uppdrag.
Förutom min sedvanliga rehab träning var det åter idag dags för ett lättare löp pass. Började med att gå ca 1km i rask takt, sedan löpte jag 4km kanske i ett något lite högre tempo än sist, och allt kändes skitbra flåset är där benen känns faktiskt nästan starkare än någonsin, härlig känsla. Jag kommer hinna med ett par löp pass till innan det är dags för Lidingöloppet. Om en vecka befinner vi oss i Stockholm och förmodligen börjar man bli ganska så nervös vid detta laget...och taggad!!

Kommentarer

Postat av: Magdalena Vaeren

Publicerad 2013-09-20 08:53:10

Härligt att det känns bättre i benet. Ska bli riktigt roligt att se dig korsa mållinjen nästa lördag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela