resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Nytt år med nya möjligheter

Publicerad 2014-01-02 18:27:56 i Allmänt

En gammal klyscha som den positive brukar dra på med, så även jag!
Jag känner en riktigt stor portion positiv laddning inför löparåret 2014. Jag har funderat ut lite mål som jag kommer sikta på och jag har lagt om väldigt lågt bara för att jag inte ska bränna mig igen och skada mig illa.
Året har börjat  mycket bra två dagar är passerade och lika många träningspass är avklarade, två korta lugna pass enbart för att få igång benen. Än så länge känner jag inte något i låret överhuvudtaget, vilket  känns så jäkla bra. Jag har tänkt att under Januari månad så kommer det bli många sådana pass bara för att få in löpningen i kroppen och vänja benen igen. Jag jobbar även med rehab övningarna som jag fått av sjukgymnasten.
Jag har även träffat ett gäng som spelar innebandy och det är något som jag kommer försöka att vara med på varje söndag, rolig, bra och effektiv träning.
 
En annan sak.....skägget växer, maratonskägget:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela