resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Hamburgare

Publicerad 2013-09-22 10:16:19 i Allmänt

Jag är ganska eller rättare sagt väldigt intresserad av att grilla. Och egentligen hela den Amerikanska bbq kulturen med långa tider och mycket rök. Något jag fastnat för på sista tiden är burgare, jah fick en egen köttkvarn av min fru i födelsedagspresent och har provat på att göra egna burgare....shit vad det är gott! Igår var vi på ett ställe i Höganäs som heter Garage, vilka burgare dom har där sjukligt gott, och inredningen var väldigt säregen i riktig garage stil väl värt ett besök må jag säga!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela