resanmotettmarathon.blogg.se

Följ med mig på resan mot mitt första Marathon. Jag kommer såklart även skriva vad som händer i mitt liv i övrigt.

Giv mig styrka

Publicerad 2013-09-03 16:00:20 i Allmänt

Har återigen varit hos sjukgymnasten, och det gick precis som väntat fortsatt löpförbud. Känns fan ta mig skit tungt, jag hoppas jag orkar hålla mig på samma plan mentalt så jag inte tappar fokus som jag byggt upp på Lidingö.
Jag trodde förvisso inte att det skulle blivit så pass bra så jag skulle få löpa men någonstans hoppades man ju änd
å att hon skulle säga "du kan testa lite försiktigt". Det är bara att fortsätta kämpa på med övningarna och fokusera mentalt.
En sak är säker jag kommer aldrig någonsin ge upp före jag stupat!

Anmälde mig förövrigt till seedningsloppet för nästa års Göteborgsvarv, skönt att vara ute i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela